Sunday, April 11, 2010

Tak Tercapai Akalku.. =p


Buku ni aku beli mase aku gi Badger aritu, saiz die kecik jek n nipis mcam buku sifir aku mase sekolah rendah dulu..aku beli sbb teringin nak try cuba bace buku2 yang camni..saje nak tau pe bende yang ditulis kat dalam tu.. harga dia RM10 jek..
mase kat Badger aku da asik dok belek2 la buku ni..selak n bace sekali lalu jek..lpas balek umah..aku sambung bace..rupenye dalam buku ni ade 13 cerita..sume pendek2 jek..paling panjang pon 2 muka je..cerita dalam ni sume pelik2..mmg aku x paham 1 cerita pon..de gak yang aku bace 2x..ttp x paham..ish..khayalan aku x ckup tinggi kot..hhahaha=p


1 bende yang aku suke pasal buku ni..cerita die pelik2..ade pekataan yang aku x penah denga..maybe penulis reka sendiri..aku respek penulis la sbb ade idea tulis bende pelik n macam khayalan tingkat tinggi..

1 bende yang aku x sukenye ialah..aku x paham satu pe pon cerita dalam buku ni!!! arrghh..frust siot..pnat bace tp x pham..sadis!! =p


cerita nombor 7 ni antara yang menarik pehatian aku..aku bace tajuk je aku trus bace cerita die..ni cerita 1st yang aku bace dalam buku 2..tp .......aku xpaham pon cerita psl pe..makne tersirat ...erkkkk!!

2 comments:

  1. hahha ajeed mesti ko suke bace tajuk die je kan??
    haah

    ReplyDelete
  2. aahahha..xde la ..suke2 jek..aku bace 1 buku da..2x bace..hahah

    ReplyDelete