Wednesday, April 7, 2010

Pelahap !!

Dengan perut yang sangat lapar dan mendendangkan lagu laukku cukup masin..aku ajak kawan-kawan aku..wan..wani..fana gi sushi king Mines..dan dengan pelahapnya aku makan tanpa hiraukan org sekeliling dan masa depan..hahahaha...banyak aku mkn..xpnah aku mkn kat sushi king sebanyak ni..tah nape tibe2 aku aku selera sgt makan sushi ni..


ni kire balas dendam gak laa...aku pnh ajak dorang ni gi sebelum ni..tp xnak dengan alasan xde wang..pastu aku pnh ajak gi tgk KL Drift..sume xde respon..agak sentap la gak..aku ajak tgk movie melayu kot..bkn org putih..hahaha..so kali ni aku ajak gi sushi king dorang kene ikot gak..klo x aku sentap lgi kang..hahaha.. tq korang..

Sedar x sedar da 8 pinggan aku belasah ..belum kire green tea yg tah bape kali refill..refill lak amik sndiri..da macam kdai bapak kitorg lak..hahaha..skali kire bil aku abes Rm33+ ..paling banyak ..pastu aku dengan rela hati la bayar..sbb da masuk perut..skali esoknya aku kire balek..patut abes Rm28+ jek!!! salah kire !! hampeh ..resit lak aku da msuk kan dalam box cabutan betuah..aduii!!

Baru aku tau aku ni pelahap gak rupenye (time lapar gile jek ok !!)

No comments:

Post a Comment