Saturday, April 3, 2010

Badger Malaysia Sudah 1 Tahun..

Malam semalam aku sempat gi Badger..ada sale sempena ulang tahun yang 1st...die buat midnite sale..10pm-1am..bleh tahan ramai la yg dtg..baju pon byk yg sold out..design yang cun saiz suda tadak..tggl yang besa-besa jerk..hampas..melepas siot.. diskaun sampai 70% maa..ciss!


Aku de jumpe sorang mmber aku mase kat tv3 dlu..name die mamat ! die la gak yg ajar aku gi badger..tp yg penting kaki die bersimen..patah sbb men futsal..gile..sepak tiang gol kot..haha =p..ade gak jmpe Zizan Raja Lawak..die tu mmg gile badger..banyak baju die borong..psl die aku x dpt saiz baju..hahaha =p

Ade DJ yang pusing-pusing piring..hahaha..xpenah tgk dari dekat..cam kat disko lak..


Disebabkan baju banyak da xde saiz..so aku try je la..x beli pon..ahahah..alasan je kan..=p Adios..

:-) = minggu depan ade stok baru smpai..serbu mgu depan la..

No comments:

Post a Comment