Wednesday, May 12, 2010

Kisah Buaya Yang Menggigit Kaki Tuannya..

Wahahahahahaa...belom pe2 aku da gelak..sbb aku mmg x tahan gelak bile ingat cerita ni..cerita ni mmg berlaku depan mata aku sndiri..okey2..aku mulakan cerita..kisah ni berlaku masa kat Kem KWN yang lepas anjuran Panasonic...aku kan jadi fasilitator dengan beberapa lagi mmber aku..kem ni 5 hari start hari Khamis sampai Isnin kat IOI Resort..so kejadian berlaku pagi Sabtu..cam biasa la pagi ada la buat senaman pagi sebelum mula kelas kat dalam Perdana Ballroom IOI Resort tu..Yang ajar senaman tu Kak Normah..so..yang fasilitator2 ni pon..punye la xcited nak join senaman tu kat depan..

Pagi tu kak Normah ada ajar nyanyi lagu Panasonic..kitorang pon pye la joget ke sana sini..tibe2!! mmber aku ni ..nama dirahsiakan..die ketua fasilitator..time tgh syok joget2..tepijak slipar crocs dia sendiri yang saiz 13 tu!! pastu..pe lagi..jatuh la tebaring..aku plak bediri belakang die..so die jatuh live depan aku la!!

aduuuii...mula igt nak tahan la gelak..yela..cam kesian la nak gelak depan ramai2..tp..nak wat camne..da x dpat tahan..so aku dengan fasilitator yang lain..gelak smpai nak putus urat kentut..macam esok da xleh nak gelak lgi...hahahahahahahahaa!!!

ni la die buaya yang aku maksudkan..hati2 la kepada sesiapa yang suke pakai buaya ni..

Pe2 pon..kem KWN mmg best n njoy!! sedey bila hari isnin tu da hari last..hope leh join lagi tahun depan..!! tq Panasonic

adioss!!!

No comments:

Post a Comment