Tuesday, May 4, 2010

haram jadah !!

aku sangat bengang ngn amoi yang potong rambut aku harini!!! tadi aku salon tmpt aku da bese gi la..ade sorang amoi kat situ mmg da slalu potong rambut aku..so bile aku dtg je mmg die yang akan potong..die da tau da aku nak camne.. tp tdi aku gi..die xde..cuti..yg ade amoi lain..aku tepaksa la suh die potong.sbb aku tedesak..dengan harapan die potong ok la..aku cakap awal2 da..potong tepi ngan belakang jek..atas x yah..sekali die boleh dengan syoknye redah je atas sume die bedal..babi btul la..aku nak cakap da x smpat da..die laju je ..mmg hot aku..last sekali die leh lak tabur bedak hape tah kat tengkuk blakang aku..da habes putih sume baju aku..apa pnye sial la ..aku dengan tensen nye..bayar trus blah..sumpah aku xkan bagi die potong rmbut aku lgi nex time..!

No comments:

Post a Comment