Saturday, January 2, 2010

Celebrate 2o1o ?

Wooottt! Untuk kali kedua nye aku celeb nuyer kat Dataran Merdeka. Disebabkan terlalu xcited..aku datang awal sbb nak elak jam. paham-paham je la kan KL kalau jam camne. Tu belom kire lagi jalan-jalan yang ditutup. huhu. Aku sampai awal..memang senang gile dapat parking. aku datang 3 orang jek..kire okla daripada sorang-sorang kan. lepas park kete, kitorang lepak jek.time tu pon da kire ramai gak org datang. agaknye sume pkir cam aku kot.dtg cepat x merana dengan jam.

Aku pilih Dataran Merdeka sebab HUJAN & BUNKFACE perform. Macam tahun lepas event ni AmBank yang organise. kire besh la gak. sound sistem sedap, xde la bingit telinge aku. event ni pon xde stuck. jalan lancar jek.syok dowh. malam tu HUJAN perform 4 lagu, BUNKFACE pon same. ade gak Amy search ngan Ella. peh.. gile power lagi dorang.Aura kuat lagi.Crowd gile tgk dorang perform. Mmg legend la ! ROWK ! lagu isabela mmg berhantu siot! haha !

malam tu artis yang perform dari macam-mcam bahasa. India ada, Cina ada, & melayu.. biase la..kate 1 Malaysia kan. haha.. yang penting layan je ar.X kesah ar pe pon..datang mmg nak enjoy jek pon..

Macam biase la..asal nak celeb nuyer je mesti bunga api..macam tak ada bunga lain je kan.huhu..tapi paling besh coundown ramai² bila nak pukul 12..pastu meletop2 bunga api..lebih kurang 15min gak..maka beterbangan ar habuk belerang memasuki mata aku. pedih siot.huh! tak sedar rupanya dataran merdeka da dipenuhi dengan umat manusia. macam lautan manusia da. pehh.. mmg ramai nak mampos ar.

abes je bunga api letop², Hujan ngan Bunkface sambung perform..lebey kurang pkul 1 am baru ar abes event. Then aku berangkat la pulang.. Tapi, tah kenape kali ni aku rase sedey sket nak tinggal 2oo9..hhmm..maybe sbb last² 2oo9 banyak bende x besh belaku kot. Pe² skang da 2o1o.. lupekan jela yang lame..mulekan idop baru..lebey hepi dan njoy !

Welcome 2o1o, Bye 2oo9, kim salam kat 2oo8 !! Chiilll.. Adios.

No comments:

Post a Comment