Saturday, January 2, 2010

Azam 2o1o ??


Hhmm..asal masuk tahun baru je mesti ramai yang tanya ape azam..Act aku da muak dengan petanyaan tu..aku sendiri malas nak tanya org pasal azam tahun baru.. Dulu² mmg tiap tahun aku wat azam baru. tapi yang jadi masalah..hari ni wat azam macam², esok da lupe.haha..bengong bukan?? So tahun ni aku x nak buat azam² da..aku buat harapan jek.. ok gak pe..

Life : aku nak kehidupan yang lebey baek tahun ni.. lebey baik dari tahun² sebelumnya..sape yang x nak kehidupan yang baek kan..sume org nak.

Kawen
: huh! mmg da ramai yang tanye aku bila nak kawen? huh! dorang igt kawen tu mcam makan keropok ke.. senang² jek. aku belom tepikir pasal kawen lagi ar. banyak ar faktor², belum sedia, stadi lagi, kerja xde, duit takde, calon lagi ar xde dan xpnh carik lagi, diri aku ni pon belum btul lgi..kang aku tambah sesatkan org plak, takot xdapat pikul tanggungjawab dll ar. klo nak tulis mmg banyak gile ni. tak tau la ni sebab atau alasan ..huhu.


Stadi
: cuba untuk abeskan stadi tahun ni.. harap² x kene xtend la.. insyaAllah.


Family
: nak cuba menyenangkan parent. dorang da banyak korban untuk aku. Cube xnak wat pe2 yang memalukan family.


Attitude
:nk jadi lagi baek.. kurangkan marah..bad mud..emosi x tntu pasal..haha..


Hiburan : still nak njoy kat gig² yang besh..tgk wayang tiap mgu..shoping abeskan duit. haha ( buruk prangai ni kan)

Harap sume ni x tinggal harapan la yek.. Chiilll ..Adios !

No comments:

Post a Comment